Szkolenie FANUC – specjalistyczne kursy dla specjalistów

Szkolenie FANUC – specjalistyczne kursy dla specjalistów

Wiele firm, dostarczających nowoczesne urządzenia przeznaczone na linie produkcyjne, podchodzi profesjonalnie do swoich odbiorców, zapewniając im pakiet przydatnych kursów. Takie szkolenia oferuje też marka FANUC. Dla kogo jest ono przeznaczone? Co można z niego wynieść? Przeczytaj artykuł, by poznać odpowiedzi na te pytania!

Dla kogo są te szkolenia?

Opisywane szkolenie FANUC to rozwiązanie dla specjalistów, którzy pracują z maszynami CNC tej marki. Jak sam organizator wskazuje, powinni przez nie przejść m.in.:

  • operatorzy urządzeń,
  • początkujący programiści,
  • integratorzy,
  • inżynierzy produkcji/procesu,
  • początkujący automatycy.

Czego można się z nich dowiedzieć?

Podczas kursu uczestnicy mają okazję pracować z urządzeniem tej marki, poznając lepiej jego możliwości oraz sposób obsługi. Wykwalifikowani instruktorzy omawiają różne aspekty pracy z danym urządzeniem. Wskazują m.in. jak zadbać o bezpieczeństwo podczas korzystania z niego, co stanowi ważny element BHP.

W czasie szkolenia FANUC kursanci mogą też zapoznać się z budową i funkcjonalnością robota oraz panelu sterowania. Dowiadują się również, jak uruchomić daną maszynę, a także poznają bliżej m.in. jej ręczną obsługę. Dzięki zaś zaprezentowanym przykładom mogą lepiej zapoznać się z pełnymi możliwościami sprzętu i tym, jak wykorzystać go w konkretnym zakładzie pracy.

Oprócz tego instruktorzy omawiają często występujące błędy. Dzięki temu uczestnicy kursu zyskują wiedzę, czego się wystrzegać. Ponadto w trakcie zajęć dowiadują się też więcej o tworzeniu i przywracaniu kopii bezpieczeństwa robota.

Zapisz się na szkolenia FANUC!

Jeśli więc w Twojej firmie ma pojawić się urządzenie tego producenta – warto odbyć stosowny kurs. Dzięki temu nauczysz się, jak w pełni wykorzystywać możliwości urządzenia, co znacznie przełoży się na wydajność pracy z nim. Postaw więc na profesjonalne szkolenie FANUC – voucher na nie znajdziesz u sprawdzonego partnera marki.